Created by Ibnuyusuf Creative

Sekapur Sireh

http://technolutions.com/fw/framework/action/128/apps/blockdevice.png Karya yang didapati di blog ini mengandungi pelbagai tema diantaranya kembara penulis di rantau orang, perkongsian penulis sepanjang pengajian di timur tengah, cerpen islami, artikel-artikel yang bermanfaat yang dipetik di laman sosial yang lain, isu-isu semasa yang dimainkan media di serata dunia, isu politik dalam negara, dan sebagainya.

http://technolutions.com/fw/framework/action/128/apps/blockdevice.png Sekiranya terdapat kelemahan & kekurangan di alu-alukan untuk menegur. Boleh di e-mailkan kepada elfarisi_islamique@yahoo.com atau menghantar mesej di akaun sosial Facebook Anas Abd Rahman.

Kenali El Farisi

Saya merupakan mahasiswa dari Universiti Mu'tah, Jordan, pengkhususan dalam Fiqh Wal Usuluh. Seorang penulis sambilan di teratak tintaelfarisi ini. Jika sesuai, anggaplah saya sebagai salah seorang rakan berbicara. Saya akan meluangkan masa untuk membantu.

-Selamat Berbicara-

Pengikut

Khamis

Perkongsian : ~[BERES]~

Diharap kalimah mulia diatas dapat dibaca sebelum kalian membaca perkongsian dari tinta saya kali ini....
Moga2 dengannya pembacaan antum mendapat keredhaan serta menyedekahkan pahala kepada tinta saya...

Perkongsian tinta saya kali ini adalah mengenai pengalaman saya menyertai program BERES baru2 ini...
Ramai sahabat2 yang menyertai BERES ini seolah2 mendapat semangat baru... masing2 berharap agar dapat menyertai kembali program sebegini jika ia diadakan buat kali kedua, ketiga, keempat.... nak menyertai semuanyyaa...

Wah~....?? Apa BERES tu...?? macam best je...?? Semangat baru..?? nak join lagi..??

Nak tahu teruskan pembacaan kalian....


Maklumat mengenai program yang saya ikuti adalah seperti berikut :-

Nama Program  : BERES adalah singkatan dari {Bengkel Remaja Super}
Tempat              : Masjid Ghufran {berhadapan rumah YB Dato' Hassan Ali (exc0 kerajaan negeri) }
Tarikh                : 9hb & 10hb julai 2010 (jumaat & sabtu)
Sasaran              : Para remaja yg inginkan sinergi perubahan kepada dunia islam (berumur 18~25tahun)


Hm,, mungkin perkongsian saya kali ini lebih kearah menceritakan mengenai modul2 & modus operandi yang digunakan secara ringkas...

Hari Pertama
?????

?????



Hari Kedua
?????
?????

Akhirnya,,
untuk rujukan saudara2 sekelian bolehlah menyelususinya melalui link disini BERES

0 nasihat:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...